Reisverslag 2 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Nicole Wildeboer - WaarBenJij.nu Reisverslag 2 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Nicole Wildeboer - WaarBenJij.nu

Reisverslag 2

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Juli 2015 | Curaçao, Julianadorp

Bon dia, goedemorgen.

Deze week zijn we bezig geweest met het binnen halen van meubels en extra huiselijke dingen. Bedden, bestek, bank, tafels noem maar op. Ook alles voor het appartement (dat jullie beste lezers, uiteraard kunnen huren voor een leuke vakantie) moest geregeld worden. Een paar dagen hard doorwerken maar dan heb je toch wat. Intussen bekommerde wij ons ook om de bananenboom die in onze tuin staat. Inmiddels noem ik het mijn levenswerk. En dat mag je best weten.

We hadden ook pallets nodig, dus George vroeg of Sander en ik mee wilden zoeken en laden in de pick-up . Natuurlijk wilden we dat wel. Niet realiserend dat we 10 minuten later met onze slippertjes en een BVO'tje (biertje voor onderweg) tussen de cactussen en brok stukken stonden te kijken naar een eng griezelig vervallen huis. Bij pallets zoeken verwacht je toch wel iets anders. De lichten van de auto waren uit gedaan en de muziek stond op stil. 'Ja niet iedereen kan het waarderen dat wij overal pallets weg halen ' . O lekker dan, mag ik weer terug ?

Maar het verhaal loopt gelukkig goed af want ergens verderop in de berm lagen er verrekte goede pallets om te gebruiken. En toen gingen de lichten weer aan en kon op de terug weg de muziek weer lekker hard. We hadden het overleefd.

De rest van de week bestond voor Hanneke en George uit klussen bij Curacao 42 (check even hun site!) waarna ze zichzelf na al dat werken konden omspannen bij ons op het strand. Ook het fixen van een wasmachine, waar Hanneke uitermate blij mee was, en een extra koelkast konden afgestreept worden op het lijstje. O en Johan kwam langs, fotograaf. Heeft ook een site die je kan bezoeken! ( fotostyle.nl ) hij maakte wat leuke familie kiekjes die jullie kunnen bekijken. Ook had hij bij aankomst op Hato, het vliegveld van Curaçao, de aankomst gefotografeerd. Is leuk geworden hoor. Dit en andere foto's staan onder kopje foto's op deze pagina :)

Dit was het dan, tot het volgende verslag! Ayo