Week 1 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Nicole Wildeboer - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Julianadorp, Curaçao van Nicole Wildeboer - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 Juni 2015 | Curaçao, Julianadorp

Het is zo ver. We zijn een groot avontuur begonnen En wees gerust jullie kunnen uitgebreid meegenieten. Dus ga lekker zitten, pak een kopje thee, wat koffie of een lekker koude cola. Een koekje misschien wat chips. Anyway. Zorg ervoor dat je er comfortabel bij zit en geniet alsjeblieft mee van ons verhaal. Meer zielen meer vreugd toch? Heerlijk online. Lang leve de technologie.

We hebben een huis in Julianadorp. Prima wijkje, prima plekje, prima huis en.... Prima zwembad. De eerste dagen hebben nu bestaan uit het regelen van bedden, stoelen wat tafels en andere meubels. Gelukkig konden we de eerste dagen overnachten bij familie. Zodat slapen op de grond niet nodig was. Nu hebben we de eerste bedden binnen en krijgen we volgende week echte meubels.
Niet te vergeten vandaag onze echte eerste dag strand. George (papa) is jarig en dat vieren we oer-Hollands met patat en frikandellen.

Ayo lieve vrienden, lezers en familie

• 28 Juni 2015 - 14:25

Anneke:

leuk om mee te genieten van jullie avontuur op Curaçao.
    Thijs mist Fabian wel hoor !!!! groetjes Anneke, Martin, Esmée en Thijs